HELP BEHOEFTIGEN TIJDENS DE OFFERFEEST  ( EID AL ADHA ) …       DONEER

Het doel van Eid Al Adha ( Offerfeest ) is om mensen in nood te helpen en te ondersteunen.
Eid is een kans om een ​​glimlach te schenken aan kinderen in nood. Het is niet alleen een dag om te vieren en blij te zijn met familie en vrienden, maar het is ook een belangrijke tijd van het jaar om diegenen te helpen en te gedenken die veel minder geluk hebben dan wij.
Terwijl we nieuwe kleding kopen voor de viering van Eid Al Adha ( Offerfeest ) en extravagante maaltijden bereiden, is het ook belangrijk om degenen te onthouden die deze opties niet direct tot hun beschikking hebben.
Het belang hiervan is om ervoor te zorgen dat degenen die hulp nodig hebben, worden voorzien en de mogelijkheid krijgen om ook Eid te vieren.

Vergeet niet dat in veel delen van Koerdistan miljoenen slachtoffers van oorlog, coronavirus en natuurrampen en leven in moeilijke omstandigheden op uw hulp wachten.

Dit jaar zal Heyva Sor a Kurdistan donaties sturen naar onze mensen die het slachtoffer zijn van oorlog, coronavirus en natuurrampen in veel regio’s van Koerdistan.

U kunt dit jaar uw donaties sturen om mensen in nood te helpen via Stichting Koerdische Rode Halve Maan Nederland.

KAMPANYA QURBANÊ – FITR Û ZIKATÊN XWE JI BO MEXDÛRAN BIŞÎNIN …           Alîkarî Bike

Qurban, parvekirina êş û kedera kesên xizan û muhtac e.
Qurban; bawerî, biratî û geşkirina dilê zarokên li benda alîkariyê ye.
Heyva Sor a Kurdistanê îsal tevahiya alîkariyên Qurbanê wê ji mexdûrên şer, vîrûsa korona û kerasetên xwezayî yên li gelek deverên Kurdistanê re bişîne.
Ji bîr nekin, îro bi milyonan mexdûrên şer, vîrûsa korona û kerasetên xwezayî yên li gelek deverên Kurdistanê benda alîkariyên we ne.

Hûn dikarin bi rêya Heyva Sor a Kurdistanê – Hollanda qurbanên xwe bighînin kesên muhtac û dilê wan geş bikin.

FİTRE VE ZEKATLARINIZI KÜRDİSTAN’DAKİ  MAĞDURLARINA GÖNDERELİM!        YARDIM GONDER

Bayram; fakir ve muhtaçların acı ve kederlerini paylaşmaktır.
Bayram; kardeşlik ve yardım bekleyen çocukları sevindirmektir.
Heyva Sor a Kurdistanê, bu yıl tüm kurban yardımlarını; Kurdistan’ın bir çok bölgesindeki savaş, korona virüs ve doğal afetlerden dolayı mağdur olmuş halkımıza gönderecektir.
Unutmayın! Kurdistan’ın birçok bölgesinde; savaş, korona virus ve doğal afetlerden dolayı mağdur olmuş ve zor şartlarda yaşayan milyonlarca ihtiyaç sahibi yardımlarınızı beklemektedir.
Değerli yardımseverler,

Kurban yardımlarınızı Heyva Sor a Kurdistanê – Hollanda aracılığıyla muhtaç insanlara ulaştırabilirsiniz.

HELP TO BRING HOPE DURING EID AL ADHA (Feast of the Sacrifice) !       DONATE

The aim of Eid is to help those in need and support them.
Eid is an opportunity to give a smile to children in need. It’s not only a day to celebrate and rejoice with family and friends but its also an Important time of the year to help and remember those who are far less fortunate than we are.
Whilst we are out buying new clothes for the celebration of Eid and preparing extravagant meals, it is also important to remember those who don’t have these options readily available to them.
The significance of this is to ensure those in need of help are provided for and are given the opportunity to celebrate Eid as well.

Do not forget! In many parts of Kurdistan, millions of victims of war, coronavirus and natural disasters and living in difficult conditions are waiting for your help.

This year Heyva Sor a Kurdistan will be sending donations to our people who have been victimised of war, coronavirus and natural disasters in many regions of Kurdistan.

You can send your donations this year to help people in need through Heyva Sor a Kurdistan –  Netherlands.